Метою дисципліни "Маркетинг туристичних послуг" є формування сучасної системи поглядів і спеціальних знань у галузі маркетингу туризму, набуття практичних навичок щодо просування туристичного продукту на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективності діяльності підприємств туристичної індустрії. Закономірності розвитку маркетингу туристичної індустрії в ринкових умовах, система маркетингу туристичних підприємств. Завданням дисципліни " Маркетинг туристичних послуг " є засвоєння теоретичних та організаційних основ маркетингу, розуміння сутності організації та взаємозв’язку її внутрішніх елементів та зовнішнього середовища, розуміння системи методів маркетингу.
У результаті вивчення дисципліни «Маркетинг туристичних послуг» студент повинен: знати: − методи маркетингового ціноутворення у туризмі; − методи і нормативну основу реклами туристичних продуктів; − методи стимулювання продажу; − методи пропаганди туристичних продуктів; − методи стимулювання збуту; − процеси управління каналами розподілу. вміти: − коригувати обсяги, асортимент і ціни за одиницю послуг, які надаються, досліджуючи і прогнозуючи сезонні коливання, використовуючи методики визначення сезонних коливань, методи прогнозування та структуру витрат на одиницю послуг; − організовувати підготовку, презентацію і поширення спеціалізованої інформації, використовуючи рекламні та PR технології; − формувати попит і просувати туристичні продукти на ринку за результатами маркетингових досліджень і рекламної діяльності; − приймати рішення щодо каналів реалізації туристичного продукту на основі вивчення можливостей потенційних комерційних партнерів на засадах дотримання основ господарського і міжнародного права, − вести документообіг і проводити ділові перемовини; − стимулювати збут туристичних продуктів, використовуючи методи і прийоми, стимулювання попиту і принципи мотивації збутової діяльності, нерекламні методи просування; − здійснювати пошук перспективних партнерів зі збуту туристичного продукту, використовуючи основні форми продажу туристичного продукту, схеми просування продукту туроператора, методи і нормативні основи.