Інформаційні повідомлення різного обсягу і призначення, активно-агресивні та впливаючі приховано, комерційні та соціально орієнтовані, новинні та рекламні щодня атакують наші мозок і свідомість з екранів гаджетів та медіа, голосами піарників, продавців, політиків. Як не розгубитися у цьому круговерті, зберегти здоровий глузд, не вестися на провокації і запобігти маніпуляціям, зробити правильні висновки і здійснити вірний вибір?

В курсі "Маркетингові комунікації" ми разом будемо аналізувати сьогоденний інформаційний простір, навчаючись фахово розібратися в рекламі та піарі, в прямих продажах та брендингу, в стимулюванні збуту та електронній комерції. Добре відомі, але мало зрозумілі більшості з нас продакт плейсмент, копірайтинг, трейдинг, SMM, SEO, POS, PR, скрипти і воронка продажів та багато інших категорій і абревіатур набудуть чітких контурів, формуючи свідомість майбутнього маркетера.

Важливо! Успішність навчання і нашої роботи - завдання спільне. Не знімаючи з себе відповідальності за структуру, логіку, зміст та сучасність курсу, звертаюся до вас, дорогі здобувачі освіти - студентки та студенти. Будьте активні, творчі, креативні, цікавтеся незрозумілим і опановуйте знання самостійно, готуйте презентації і стимулюйте діалоги, аргументуйте свої думки і допомагайте в навчанні друзям. Впевнений, в кінці семестру ми зможемо сказати один одному "ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ".