Мета і завдання викладання дисципліни
Мета дисципліни – формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок використання форм і засобів маркетингу в антикризовому управлінні.
Завдання дисципліни:
- усвідомити місце маркетингу в антикризовому управлінні підприємством, роль головних аспектів антикризового маркетингу, ефективності антикризових заходів та методів дослідження ефективності антикризового управління на сучасних підприємствах;
- засвоїти основні теоретичні та методологічні підходи щодо діагностики рівня кризового стану підприємства, оцінки загроз виникнення кризи, чинників стратегічної кризи та контролю за нею;
- оволодіти сучасним маркетинговим інструментарієм антикризового управління;
- опанувати основні прийоми маркетингового управління ризикозахищенністю підприємства;
- набуття навичок розробки антикризових маркетингових стратегій та антикризових маркетингових програм, з урахуванням їх особливостей та умов застосування в системі антикризового менеджменту; механізму маркетингового антикризового управління підприємствами, метою якого є формування стратегії виходу з кризи та ліквідація наслідків кризових явищ.