МЕТА І ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ «ВСТУП ДО ФАХУ»

 1.1. Місце практики в навчальному процесі

 Навчальна практика є першим і важливим етапом входження здобувачів до навчального процесу у вищому навчальному закладі, формування в них активного ставлення до здобуття високого рівня наукових і професійних знань, умінь і навичок для майбутньої практичної діяльності в галузі маркетингу.

Навчальна практика «Вступ до фаху» є практикою професійного спрямування, а саме – основою уявлення про майбутню професію, вивчення професійних функцій майбутніх маркетологів у різних сферах господарського діяльності.

 1.2. Мета навчальної практики

 Метою навчальної практики «Вступ до фаху» є  ознайомлення з процесом та основними напрямами діяльності сучасних маркетологів, формування системи первинних знань в сфері маркетингу; ознайомлення з основними поняттями маркетингу як сукупності сучасної теорії та практичних прийомів і методів функціонування компаній як на вітчизняному так і на зарубіжних ринках, закріплення навичок користування бібліотечними фондами та ресурсами мережі Intertet; розвинення навичок самостійної роботи із спеціальною літературою.

 1.3. Завдання навчальної практики

 Завданням практичної підготовки спеціалістів в галузі маркетингу є формування фахових здібностей здобувачів вищої освіти на базі одержаних теоретичних знань відповідно до основних завдань діяльності маркетолога, передбачених освітньо-професійною  підготовкою бакалаврів за спеціальністю 075 «Маркетинг».